פורצי דרך – מנעולן רכב 24/7
יש לכם שאלה? חייגו: 054-520-3722

שכפול שלט לרכב מאזדה

בכתבה הזו תמצאו את כל המידע הרלוונטי לעניין שכפול שלט לרכב מאזדה. אנו נדבר על דגמים להם ניתן לעשות תהליך שכפול, מה התהליך עצמו כולל, אצל מי ואיפה ניתן לבצע את העבודה ולא פחות חשוב, כמה כל זה עולה ומה האפשרויות.

חשיבות מפתח נוסף לרכב

הרבה בעלי רכב היום אינם מבינים את החשיבות של המפתח לרכב שלהם עד שלא מגיעים למצב שהם נשארים בלעדיו. ישנן מספר סיבות לכך בין אם זה אובדן מפתח, גניבה או תקלה. פתאום, ברגע שהרכב לא זמין, כל העולם קורס.

אנו ממליצים לבצע שכפול מפתח בזמן משני סיבות עיקריות. הראשונה היא שלא תמצאו את עצמכם במצב שאין לכם אפילו מפתח אחד וכל לוח הזמנים שלכם משתנה מקצה לקצה בגלל שהרכב לא זמין. סיבה שניה היא שבמקרה ואין ברשותכם מפתח לרכב לא ניתן לעשות שכפול אלא תצטרכו לבצע שחזור מפתח חכם ולשלם מחיר פי 2 עד פי 3 ממחיר השכפול.

לכן תדאגו שיש ברשותכם שני מפתחות לפחות בכל רגע נתון.

לאילו דגמים ניתן לבצע תהליך של שכפול?

הרבה לקוחות פונים אלינו ושואלים: "האם בכלל אפשרי לשכפל מפתח לרכב שלי?". כאן אנו נפצל את התשובה לשני חלקים.

רכבי מאזדה עד שנת 2013  ללא מפתח חכם

מאזדות מדגמים אלה הגיעו לארץ ללא שלט אלא רק עם מפתח. אבל מה לעשות, אנו ישראלים אוהבים נוחות, לכן רוב הבעלים התקינו מערכת חיצונית המחוברת למנגנוני נעילה של הדלתות. המערכת נשלטת על ידי שלט חיצוני וזה מה שיש לרוב הרכבים בשנתון הזה. לבדיקת אפשרות שכפול שלט ברכבים ישנים תצרו איתנו קשר לקבלת פרטים ויעוץ.

רכבי מאזדה משנת 2013 ואילך עם מפתח חכם

הדגמים החדשים היום באים עם מערכת הנעה חכמה בלחיצת כפתור ללא צורך בהכנסת מפתח בתוך הסוויץ' של רכב. כאשר אנו מדברים על שכפול שלטי מאזדה משנתון הנ"ל לרוב אנו מתכוונים לשכפול מפתח חכם.

כל האינפורמציה המופיעה בהמשך רלוונטית לבעלי רכבים מכל דגמי מאזדה הבאים עם שלט חכם לרכב.

אלו הם דגמי מאזדה הפופולאריים ביותר בארץ:

  • מאזדה 6
  • מאזדה 3
  • מאזדה 2
  • מאזדה 5
  • מאזדה CX5

במידה והרכב שלכם לא מגיע עם שלט אלא עם מפתח פשוט, מה שאתם צריכים זה שירות של שכפול מפתח לרכב מאזדה.

איך מבצעים את השכפול מפתח לרכב (מפתח חכם)?

התהליך של שכפול מפתח חכם עצמו הוא לא מסובך, אך חשוב להבהיר ששימוש בכלים לא מקצועיים יכול לגרום נזק לרכב שלכם. העבודה דורשת דיוק רב בפרטים, הכרת דרישות יצרן וניסיון. לכן, תבחרו איש מקצוע בקפידה והזהרו מ"חאפרים" למיניהם בתחום.

מי שמצבע שכפול שלט הוא מנעולן רכב מוסמך. התהליך דורש חיבור למחשב מנוע על ידי מכשיר מיוחד וקידוד הצ'יפ שעל גבי השלט (מקורי או חלופי) בהתאם לדרישת היצרן.

בסוף הפרוצדורה השלט יכול לשמש אתכם לכל פעולה אפשרית עבור דגם של הרכב הספיציפי הכולל הנעה ללא מפתח פתיחה וסגירה של דלתות וכו'.

אילו סוגי שלטים לרכבי מאזדה קיימים?

בו נדבר רגע על האופציות שיש לנו היום. בגדול קיימים היום בשוק שני סוגים של מפתחות חכמים: מקורי או חלופי. שניהם נותנים את המענה מלא לצרכים שלכם והפרשי מחיר לרכבי מאזדה הם לא משמעותיים במיוחד.

שלט מקורי של מאזדה:

שלט מקורי לרכב מאזדה

שלטים חלופיים:

שלט מאזדה חלופי דגם א
שלט מאזדה חלופי דגם א
שלט מאזדה חלופי דגם ב
שלט מאזדה חלופי דגם ב
שלט מאזדה חלופי דגם ג
שלט מאזדה חלופי דגם ג
שלט מאזדה חלופי דגם ד
שלט מאזדה חלופי דגם ד

כרטיס חכם – שלט חלופי אוניברסאלי:

כרטיס חכם אוניברסלי
כרטיס חכם לרכב

לא משנה באיזו אופציה תבחרו, גם שלט מקורי וגם שלט חלופי יתנו לכם מענה מלא לצרכים שלכם. תהליך הקידוד הוא אותו תהליך שמתבצע דרך חיבור למחשב מנוע. מקובל גם לתת אחריות על העבודה, לכן אין לכם מה לדאוג.

מחיר שכפול שלט לרכב מאזדה

בחלק הזה נדבר על המחירים של השלטים השונים.

תהליך שכפול מפתח חכם לרכב מאזדה (מאזדה 3, 5 ,6 וכו') אינו תלוי דגם ומשתנה רק בין שלט מקורי לבין האופציה החלופית.

מחיר שלט מקורי של מאזדה –  600 ₪

מחיר שלט חלופי של מאזדה – 500 ₪

חשוב להבין שאתם לא משלמים רק עבור חומר גלם עצמו אלה גם עבור המקצועיות ואמינות של איש מקצוע.

ערכים אלה הם חלק מהפרמטרים שמרכיבים את המוצר שאתם מקבלים בסופו של דבר. אף אחד לא מוכן לשלם מחיר נמוך עבור עבודה שבסוף יכולה לגרום נזק של אלפי שקלים.

כמה טיפים לשמירת השלט של הרכב שלכם:

  • על מנת לא לאבד מפתח – תפרידו את השלט של רכב מצרור מפתחות הרגיל.
  • לשמירת גוף השלט – שימוש בנרתיק למפתח רכב יכול לעזור ולהעריך את חיי המפתח שלכם
  • תשמרו על האלקטרוניקה הפנימית – למרות שהשלטים היום מוגנים מפני חדירה של מים ולחות, שימוש ממושך יכול לפגוע בתכונה זאת. לכן תשתדלו לא לחשוף את המפתח ללחות שלא לצורך.
  • על מנת לחסוך עלויות עתידיות – תדעגו לשכפל שלט בזמן לפני אובדן של מפתח אחרון, מקרה בו תצטרכו לבצע תהליך של שחזור מפתח בעלות של עד פי 3 מעלות השכפול.

מי מוסמך לבצע את העבודה?

מנעולני רכב הם אלה שמקודדים לכם מפתח חדש לרכבי מאזדה. בין אם מדובר בשכפול שלט מקורי או חלופי.

ישנם מקומות שבהם הלקוח מגיעה למקום בכוחות עצמו. בדרך כלל מדובר בחנויות או מעבדות נייחות בתחום מנעולנות רכב. האופציה היותר עדיפה על רוב הלקוחות היא קבלת שירות בבית הלקוח.

כיום עם התקדמות הטכנולוגיה ישנה אפשרות להרכיב ולבנות מעבדה ניידת בתוך רכב שירות ולבצע את רוב העבודות שיש היום בשוק אצל לקוח במקום. השיטה הזאת מאשפרת לספק שירות מהיר יותר ללא התפשרות על איכות.

סיכום

אז אם קיבלתם החלטה לעשות שכפול שלט לרכב מאזדה שלכם ולא מוכנים להתפשר על איכות של עבודה, אתם הגעתם למקום הנכון. אצלנו בפורצי דרך אמינות, מקצועיות שירותיות הלו הם הערכים החשובים ביותר.  ונשמח לעמוד לרשותכם 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.

לקוחות מרוצים לא טועים!

לקוח מרוצה

 

מה היה לנו במאמר?