פורצי דרך – מנעולן רכב 24/7
יש לכם שאלה? חייגו: 054-520-3722

שלט לרכב יונדאי

מחפשים שלט לרכב יונדאי? במאמר זה אנו נגע ונתעמק בנושא עבור רכבים מסוג יונדאי הבאים עם שלט נוחות במקור. 

האם השירות רלוונטי עבור הדגם יונדאי שלי?

במדינת ישראל ישנם דגמים רבים של חברת יונדאי. אנו נוכל לספק שירות לרוב המוחלט של הדגמים אלה. הינה רשימה של המודלים הנפוצים ביותר נכון להיום:

  • יונדאי Ix35
  • יונדאי  i20
  • יונדאי i25
  • יונדאי i30
  • יונדאי  i35
  • יונדאי i10
  • יונדאי גטס, יונדאי טוסון, יונדאי איוניק ועוד.

הרכב שלכם לא מופיע ברשימה לא נורא, תצרו איתנו קשר וקבלו מאיתנו ייעוץ והכוונה עם כל הפרטים בנושא חינם לגמרי. כאשר מחפשים איש מקצוע בתחום , חייבים ללכת לאיש מקצוע אמין ומקצועי.

אצלנו בפורצי דרך תיהנו משירות אמין מקצועי ומנוסה, יחד נשכפל ונתקן את מפתחות ושלטי רכביכם.

תיקון שלט לרכב יונדאי

כאשר אנו מדברים על נושא שכפול מפתח חכם לרכב אי אפשר שלא לדבר קודם על אפשרות לתקן אותו. ישנם מצבים, בהם השלט לא עובד, אבל אין צורך להביא מפתח חדש. לרוב מדובר במקרה של סוללה ששבקה חיים. הדרך המהירה והבטוחה לבדוק את זה היא להחליף את הסוללה לחדשה ואם הבעיה נפתרה חסכתם לעצמכם כמה מאות שקלים, מזל טוב!

אבל מה לעשות כאשר לא הלחצו להחזיר שלט לקדמותו וחידוש הסוללה לא עזר? בואו נדבר על האופציות הנוספות שיש לנו. 

שכפול שלט 

במקרה ויש ברשותכם שלט אחד לפחות ואתם רוצים לקבל שלט נוסף, תקראו את החלק הזה על מנת להבין מה בדיוק אתם צריכים לעשות.
שכפול שלט לרכבי יונדאי מתבצע כמו עבור כל רכב אחר.

תהליך השכפול עצמו בכמה שלבים קצרים:

  1. מזמינים מנעולן רכב מוסמך – תדאגו שאתם מזמינים איש מקצוע שאפשר לסמוך עליו עם הסמכה, ניסיון וביקורות טובות של לקוחות אחרים. על הסכנות בבחירת איש מקצוע לא נכון תוכלו לקרוא בהמשך.
  2. מנעולן רכב מכין ציוד אלקטרוניקה לטובת התחברות למחשב הרכב שלכם. אל דאגה, אם עובדים עם בן אדם מקצועי ואמין לא יגרם שום נזק לרכב.
  3. קידוד שלט לרכב – לאחר קריאת נתונים של היצרן מהמחשב מתבצע תהליך קידוד של מפתח חדש. כאן תוכלו לבדוק ולבחור את השלט החדש לקידוד. בדרך כלל לכל מנעולן ישנן מספר אופציות לבחירה. בכל אופציה שלא תבחרו אתם תקבלו אחריות ומענה לכל האופציות הקיימות לרכב שלכם. 


מספר דוגמאות לשלטים חלופיים:

שלט יונדאי חילופי דגם א
שלט יונדאי חילופי דגם א
שלט יונדאי חילופי דגם ב
שלט יונדאי חילופי דגם ב
שלט יונדאי חילופי דגם ג
שלט יונדאי חילופי דגם ג
שלט יונדאי חילופי דגם ד
שלט יונדאי חילופי דגם ד

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כרטיס חכם אוניברסלי
כרטיס חכם לרכב


בודקים לפני שהולכים לבעל מקצוע

כמו בכל תחום בחיים תמיד רצוי ומומלץ ללכת לבעל מקצוע אמין, ישר, מנוסה ומקצועי. אך כאשר אנחנו מחפשים איש מקצוע שתפקידו לשכפל או לתקן לכם את מפתחות ושלטי רכב, החשיבות בבחירת איש מקצוע אמין ומקצועי חשובה ביותר.

להלן הסבר אודות הסכנות בבחירת איש מקצוע לא אמין ומקצועי בתחום שכפול ותיקון שלטים ומפתחות לרכב:

פגיעה במנגנון נעילת הרכב – כאשר אנו משכפלים את מתקנים את מפתחות הרכב בידי איש מקצוע לא מיומן ולא מקצועי. במקרה הזה ישנה סכנה כי לא יבצע את מלאכת שכפול/ תיקון המפתחות כראוי. בכך ישנה סכנה לפגיעה במנגנון נעילת הרכב באוטו. דבר שעלול להוביל להוצאה מיותרת של כספים בתיקון המנגנון וכן בזבוז אנרגיה וזמן מיותר.

לא נותנים מפתחות לאדם לא אמין – ככלל אדם אשר אינו אמין ואינו בעל המלצות לא מומלץ, בכל תחום שהוא. אך כאשר אנו מפקידים בידי אדם כזה את המפתחות שלנו לרכב אנו מסכנים את רכושנו. לכן פונים רק לאדם אמין ומומלץ בתחום שכפול ותיקון שלטים לרכב. לצערנו הרב לנוכלים וגנבים יש שלל דרכים יצירתיות ומתוחכמות לגנוב רכבים היום.

פורצי דרך – שירות פורץ דרך לרכב שלכם

אצלנו בפורצי דרך תהנו משירות מקצועי ואמין בכל הנוגע לשכפול שלט לרכב יונדאי ותיקון מפתחות ושלטים לרכב, פריצת דלתות לרכב ועוד מגוון שירותים מתקדמים בתחום המנעולנות רכב. וכל זאת תוך מתן שירות מקצועי נעים ואדיב.

אנו מחזיקים בניידת שירות, מה שנותן לנו אפשרות לספק לכם את כל השירותים עד הבית 24 שעות ביממה 7 ימים שבוע.


מאות לקוחות מרוצים לא טועים!

לקוח מרוצה לאחר שחזור מפתח לאחר אובדן

 

כל הדרכים ליצור איתנו קשר

אנא מלא את הטופס ונחזור עליך בהקדם

לחץ כאן לחיוג מהיר

פוסטים נוספים

שלט חכם לרכב טויוטה

שלט חכם לרכב טויוטה האם אתם בעלים של רכב טויוטה או לקסוס? בטח אתם מחפשים מומחה בשכפול ותיקון שלט חכם לרכב טויוטה. אצלנו בפורצי דרך

שכפול מפתח לרכב בכפר סבא

שכפול מפתח לרכב בכפר סבא כמעט כל משפחה בישראל מחזיקה לכל הפחות כלי רכב פרטי אחד, ועושה בו שימוש יומיומי לטובת המשימות הכי חשובות בחיי