פורצי דרך – מנעולן רכב 24/7
יש לכם שאלה? חייגו: 054-520-3722

שכפול מפתח חכם לרכב

מה זה מפתח חכם?

מרבית כלי הרכב החדשים היום מבוססים על עבודה של מערכות טכנולוגיות רבות. לכן נוצר צורך למצוא פתרונות מהירים למצבים מורכבים. פתרונות אלה, הם הפקטור החשוב ביותר בדרך לשמירה על כלי רכב בטוח לנהיגה.

אחד מהפתרונות החדשים בשוק היום הוא מפתח חכם לרכב. לרוב סוג זה של מפתחות ניתן למצוא בסגמנט של רכבי פרימיום אך לא רק. למרות שסוג זה של מפתחות הופך להיות נפוץ יותר רק בעשור האחרון הטכנולוגיה היא לא ממש חדשה.

האם ידעתם שמפתח חכם הומצא על ידי חברת סימנס ב 1995 והוצג לראשונה ע"י חברת מרצדס כשם "keyless-go" בשנת 1998 בדגם w220  של S-Class?

 

מפתח חכם לרכב
מפתח חכם לרכב מרצדס

למפתח חכם מספר תכונות ויתרונות:

  • פתיחה וסגירה של דלתות מרחוק
  •  הנעה ללא מפתח –   בחלק מן הדגמים ניתן גם להניע רכב מרחוק
  • נוחות התפעול –  אין צורך להכניס מפתח לסוויץ'.
  • חוסך מקום – גם ברכב עצמו בזמן הנסיעה וגם בצרור מפתחות

 

 מתי מומלץ לבצע שכפול מפתח חכם לרכב?


ישנם מספר סיבות, בהם אנו נרצה לבצע שכפול ולעשות מפתח נוסף.

בכדי לחסוך עלויות עתידיות – על ידי ביצוע שכפול מפתח אתם מונעים מאצמכם סיטואציה שבה תצטרכו לעשות שחזור מפתח. עלות שחזור יכולה להגיע לסכומים של אלפי שקלים ( כמו במקרה של רכבי יוקרה). תעשו לעצמכם טובה ותסירו את הדאגה הזאת ממכם כבר עכשיו.

שיש ברשותכם רק מפתח אחד – ברור שאף אחד לא רוצה למצוא את עצמו ביום אחד בהיר ללא מפתח מחוץ לרכב. לאבד מפתח רכב זה משהו שיכול לקראות לכל אחד ואחד מאיתנו ואין ספק שזה גורם לכאב ראש עצום. להתנהל ללא רכב היום, במיוחד למי שעושה בו שימוש על בסיס יומי, זאת משימה כמעט בלתי אפשרית. אל תחכו לרגע האחרון ותפתרו את הבעיה עוד לפני שהיא נוצרת.
 

הגעת למסקנה שאתה רוצה לשכפל מפתח?

במצב שבו אתם מתמודדים עם בעיה במערכות הרכב השונות, אין ברירה אלא לפנות לעזרת שירותי שכפול מפתח חכם לרכב.

חשוב לבחור רק נותני שירותים מיומנים ומנוסים בתחום. בעזרת אנשי הצוות המיומנים, בעלי הניסיון המקצועי של חברת "פורצי דרך – שירותי מנעולנות רכב מתקדמים", תהיה לכם הזדמנות לבצע עבודת שכפול המפתח לרכב ( או תיקון במצבים מסוימים) , על בסיס ידע אמיתי וכישורים מקצועיים שאין שני להם.

האם כל אחד יכול לבצע שכפול מפתח לרכב?

בכל פעם שבה אתם צריכים לשכפל את מפתחות הרכב שלכם, חשוב לתת את הדעת על סוג המפתח אותו אתם צריכים לשכפל. יש הבדל מהותי בין שכפול מפתחות רגילים לבין שכפול מפתחות עם צ'יפ אלקטרוני חכם.

לכן, עבודת שכפול מפתח חכם לרכב היא עבודה מורכבת יותר אשר דורשת שימוש באמצעים מתקדמים וידע שאין לכל אדם. אתם חייבים לדעת מה הוא סוג המפתח שאיתו הרכב שלכם עובד. ורק על בסיס הידע הזה, לקחת החלטות שמתאימות בדיוק לצרכים שלכם בעת הזאת.

 איש מקצוע מיומן ומנוסה בתחום הוא אדם אשר יאפשר לכם לקבל פתרונות מהירים ואיכותיים כמעט לכל צורך. פתרונות המבוססים על שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וידע רב שנים בעבודה עם מערכות נעילה של כלי רכב שונים.

שכפול מפתח חכם לרכב מחיר משתלם בשילוב סטנדרט עבודה גבוהה

אנשי הצוות המקצועיים והמיומנים של חברת "פורצי דרך – שירותי מנעולנות רכב מתקדמים" מלווים בשנים האחרונות לקוחות רבים אשר מעוניינים לקבל פתרונות שכפול מפתח חכם לרכב. כמובן שהכל בהתאם לדרישות היצרן של מכוניות מדגמים שונים.

ציוד מקצועי לשכפול מפתחות לרכב
חלק מציוד המקצועי של מנעולן רכב

 

בסופו של יום, הדרך לשמור על תחזוקת כלי הרכב ברמה הכי גבוהה שיש עוברת בשימוש בפתרונות טכנולוגיים מתקדמים – ובעבודה עם אנשי מקצוע שיודעים בדיוק איך לענות על הצרכים של הלקוחות. המענה שלנו הוא המענה המקיף והאיכותי ביותר לצרכים של לקוחות שונים עם כלי רכב מסוגים שונים.
מוזמנים לבקר בעמוד הפייסבוק שלנו ולהתרשם מעשרות ביקורות של לקוחות מרוצים.

כל הדרכים ליצור איתנו קשר

אנא מלא את הטופס ונחזור עליך בהקדם

לחץ כאן לחיוג מהיר

פוסטים נוספים

שלט לרכב יונדאי

שלט לרכב יונדאי מחפשים שלט לרכב יונדאי? במאמר זה אנו נגע ונתעמק בנושא עבור רכבים מסוג יונדאי הבאים עם שלט נוחות במקור.  האם השירות רלוונטי

שלט חכם לרכב טויוטה

שלט חכם לרכב טויוטה האם אתם בעלים של רכב טויוטה או לקסוס? בטח אתם מחפשים מומחה בשכפול ותיקון שלט חכם לרכב טויוטה. אצלנו בפורצי דרך