פורצי דרך – מנעולן רכב 24/7
יש לכם שאלה? חייגו: 054-520-3722

תיקון שלט לרכב

מחפשים איש מקצוע העוסק בתיקון שלט לרכב? פורצי דרך הינו עסק מקצועי הכולל תיקון ושכפול שלטים לרכב ומפתחות. בין אם יש לכם יונדאי, טויוטה, מאזדה או מרצדס, שלט תקול ברכב יכול לגרום לכם לאי נוחות רבה באופנים רבים. בעזרת תיקון שלט תחסכו מעצמכם אנרגיה רבה והרבה חוסר נוחות.

שלט תקול מוביל לחוסר נוחות

רוב המכוניות של היום כוללות מפתחות המכילות שלטים. כך ניתן לפתוח את דלתות הרכב ותא המטען ללא פתיחה ידנית של הרכב.

 נכון להיום, החומר ממנו עשויים מפתחות הרכב ושלטי הרכב, הינו לרוב פלסטיק וגומי. שימוש לא זהיר בשלט או מפתח רכב, כמו זריקת המפתחות, הפלתם או שחיקה של זמן, גורמת לבלאי של המפתחות של הרכב. בלאי ושחיקת מפתחות ושלט הרכב יכול להוביל לעיקובים בזמני תחילת הנהיגה, ואי נוחות רבה בתפעול הרכב.

תתארו לכם שאתם חוזרים מהסופר כאשר ידיכם מלאות שקיות, שלט תקול לרכב מהווה חוסר נחות רבה כי כעת אינכם יכולים לפתוח את הרכב בלחיצת כפתור כיוון ששלט הרכב שלכם תקול כעת.

דוגמא נוספת המבטאת אי נעימות רבה כאשר שלט הרכב תקול הינה הכנסת התינוק לרכב – הכנסת התינוק לרכב יכולה להיות משימה מסורבלת ומעייפת כאשר שלט הרכב שלכם תקול ועליכם לאחוז ביד אחת בסל התינוק, וביד השנייה לפתוח באופן ידני את הרכב.

מקרים אלו מהוות דוגמא לשלטים תקולים לרכב אשר יכולים לעקב אתכם ליציאה בזמן ואף לפגוע באיכות תכנון הנסיעה שלכם. לכן אנו ממליצים לפנות לעסק מקצועי אשר מתקן שלטים לרכב.

שלט קופץ רכב אופל
תיקון שלט לרכב אופל

תיקון שלט לרכב אצל פורצי דרך

פורצי דרך הינה חברה המציעה שירותי מנעולן לרכב המציע תיקונים של מפתחות ושלטים לרכב, שכפול מפתחות ושלטים לרכב.אנו עסק מקצועי הנותן שירות נעים ואדיב. אצלנו בפורצי דרך, שירות טוב מתחיל בגישה נעימה ואדיבה עבור הלקוח וממשיך במתן שירות מקצועי ואיכותי. אתם מוזמנים לבקר בדף הפייסבוק שלנו או בעמוד הבית כדי להתרשם מהתגובות והמלצות של הלקוחות שלנו.

 צרו איתנו קשר דרך מספר הטלפון ונשמח לעמוד לרשותכם.

כל הדרכים ליצור איתנו קשר

אנא מלא את הטופס ונחזור עליך בהקדם

לחץ כאן לחיוג מהיר

פוסטים נוספים

שלט לרכב יונדאי

שלט לרכב יונדאי מחפשים שלט לרכב יונדאי? במאמר זה אנו נגע ונתעמק בנושא עבור רכבים מסוג יונדאי הבאים עם שלט נוחות במקור.  האם השירות רלוונטי

שלט חכם לרכב טויוטה

שלט חכם לרכב טויוטה האם אתם בעלים של רכב טויוטה או לקסוס? בטח אתם מחפשים מומחה בשכפול ותיקון שלט חכם לרכב טויוטה. אצלנו בפורצי דרך